tiistai 27. maaliskuuta 2012

be proud of youself

Moi! Vitsi ku haluisin kovasti laittaa tänne päivän asu kuvii, mutta lähiaikoina oon vaa pukeutunu huppareihin ja kollareihin ja sama linja taitaa jatkuu vielä hetkosen johtuen koeviikosta. Ei miulla muutakaa kuvamatskuu nyt oo, mut aattelin tulla tekee yhen haasteen minkä sain siljalta:)
"Nyt on lupa kehua itseäsi!
- Laita haaste eteenpäin ainakin yhdelle bloggaajalle
Kerro itsestäsi 8 asiaa josta pidät, esimerkiks joku luonteenpiirre, taito, ulkonäöllinen piirre jne."
1. Sanon aina, että ois ihanaa, jos ois kiharat hiukset, mutta oikeestaan tykkään siitä, että miun hiukset on ihan suorat ja ne asettuu paikoillee aika helposti.
2. En stressaa asioita liikaa
3. Oon aika rohkee ja uskallan kokeilla kaikkea uutta
4. Osaan sanoo oman mielipiteeni ja pitää puoleni
5. Oon niin ilonen, että opettelin lumilautailemaan jo pienenä ja osaan sen nyt suht hyvin. Tän ikäsenä sen opettelu vois olla vähän vaikeempaa.
6. Tykkään siitä, että miulla on tummat hiukset ja kulmakarvat
7. Tykkään siitä, että oon sisukas enkä luovuta helposti.
8. Oon ilonen ihminen ja nauran paljon

Olipas vaikeeta keksii näitä asioita, huomas kyllä et ei oo helppoa kehua itteensä. Miulle tuli jotenkin itsekäs olo, mutta oon kyllä sitä mieltä, että jokaisen pitäs välillä muistaa olla ylpee myös itestää!

Mie haastan janikan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti